Måste provas!

Idag har vädret äntligen varit på vår sida! Jag och Niklas har nämligen paddlat kajak idag, och det var helt underbart väder med sol och i princip ingen vind så vattnet var så vackert (det vill säga vindstilla, vilket jag inte är bortskämd med när man har stuga i Bergsjön ehm). 

Ett måste att testa för den som gillar att vara på sjön och ta ut sig lite..för visst kände man lite i armarna efter ett tag men vi höll ett ganska bra tempo som inte var alldeles för snabbt men ändå inte långsamt heller, så det gick väldigt bra. Blev inte såå trött som jag trodde jag skulle bli. 

Jättekul grej iaf, och det här var nog inte sista gången vi gjorde det här.



















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0