Blåsigt värre

Hejsan hoppsan allesammans. vilket blåsigt väder vi har idag..iaf här i stockholm. Det är soligt men blåser väldigt kalla vindar. Nu ska jag inte ge er en full väderleksrapport här så jag slutar där.
 
Jag och Niklas har varit inne i stockholm idag och traskat runt lite. Jag hade tänkt att vi skulle åka ut i skärgården men bestämde att vi sparar det till en annan gång när det inte blåser så mkt istället, jag vill njuta av att åka båt som jag älskar så o inte bli sjösjuk av alla stora vågor.
 
Vi tog oss istället en myslunch på Flippin´ Burgers och OJ säger jag bara...fy sjutton vad goda hamburgare dom hade! Det var nog den godaste hamburgaren jag har ätit! Den bara smälte i munnen...och vi ska inte tala om vår efterrätt som vi tog..BEN AND JERRY MILKSHAKE!! Med smaken cookie dough så klart! Dom hade allt fler smaker o välja på också men den smaken är min favorit på glassen så jag tänkte att det här bara måste bli bra även i milkshake format, och det kan jag lova att den blev..Mums. Det går inte att boka bord där utan man får dropa dit o se om det finns plats, så man kan få vänta i 30 min ungefär, men oftast går det snabbare ändå..och det är helt klart värt det! Den restaurangen är min nya favvo restaurang...när det gäller hamburgare då.
 
Vi hängde lite i humlegården också innan vi begav oss hemåt. Det är något man måste göra mer, eller jag måste göra det mer..bara åka o va i någon av alla fina parker i Stockholm. Det är ju så himla mysigt med alla folk som gör olika saker som att spela boll, kastar frisbee, bara är osv. Jag ska börja dra med mig mina vänner o bekanta o sätta mig där o njuta i sommar.
 
Nu blir det tacos till kvällsmat och lite jordgubbar innan det väntas bio ikväll..X-Men: Days of future past, får se om den är något att ha..jag tror och hoppas det iaf.
 
Ha en fin lördag!

Vi började dagen med en riktig brakfrukost!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0