AW

Igår hade vi aw med jobbet på kvällskvisten. Det blev go-cart åkande och trevlig middag på o'lerays med hela gänget. Och det var väldigt kul att faktiskt Alla kunde vara med för en gångs skull!

Jag var varit väldigt peppad för detta hela veckan i princip och har sagt till min chef att jag allt skulle vinna över honom..jag fick bita under sura äpplet och kom tillslut på femteplats..men det var heeeelt omöjligt att köra om varandra i finalen, jag hittade Aldrig någon lucka..så jag kom 5:a i fysisk placering men trea på snabbast varv under turen, det är jag rätt stolt över iaf.

Sen vankades det god mat och efterrätt på o'lerays som sagt. Trevligt att få sitta o prata med alla som vanligt folk lite och inte bara på jobbet.

En trevligt kväll, och jag känner att jag vill ha revanch någon gång snart!





















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0