Asics GT-2000 2

Nu är det rätt skönt att få ligga ner i sängen under ett varmt och skönt täcke efter en slitsam jobbdag. Ja, nu var ju inte dagen så fruktansvärt jobbig men jag har ändå varit ledig i 5 dagar och det var lite extra tungt att ta sig upp imorse.

Men upp kom jag och iväg för jobb som vanligt, men i mina nya snabba springskor! 

Asics GT-2000 2. Dom är färgglada, jo tack jag vet! Jag ville ha ett par andra men dom var slut..jag försökte trycka ner fötterna i ett par för små skor och envisades med att dom visst passade, men fick tillslut ge upp och visa mig besegrad. Det fick alltså bli dessa skor istället, och ja, dom syns men dom växer och växer i mina ögon ju mer jag tittar på dom och börjar allt bli lite små söta på något sätt.

Nu är det bara att blicka framåt och springa vidare genom veckan så är vi snart framme efter den efterlängtade semestern! Om två tre veckor typ sp får fortsätta springa efter den hör veckan också..men ändå. Vi kommer bara närmare och närmare.

Godnatt alla sköningar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0