Vilket tryck

Usch vilken kvavt tryckande värme det har varit idag. Jag har jobbat idag och i och med det varit inne hela dagen, men ändå har jag haft sjukt ont i huvudet som att jag har suttit i ett skruvstäd ungefär, och tror det har med värmen att göra. 

Något som mer känts väldigt skumt nu på kvällskvisten är att jag har varit helt orkeslös, mina armar har kännts som bly och det har kännts som att jag skulle kunnat somna gående om jag blundade till lite..jätteotäckt. Nu provade jag ju inte då det har varit lite jobbigt att helt plötsligt ligga där på gatan och sova, men det kändes verkligen som det.

Nu har jag iaf tagit en huvudvärkstabletter och värken har i princip försvunnit, men ska se till att sova nu så mina armar får kraft igen.

Jag hoppas ni har haft en underbart fin dag i solen idag och att ni har njutit åt mig med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0