Skönt häng

Wowowiwa! Idag mina vänner fick jag sluta kl 17.00, vilket aldrig händer på vardagar i vanliga fall! Det var så skönt! Så jag åkte hem duschade i iskallt vatten för fy fasen vad varmt det har varit idag, klibbigt värre..Och sen åkte jag vidare till Djurgården där Elin väntade med två av hennes vänner med en mysig picknick, vi satt där i gräset med solen stekandes rakt på oss och vattnet glittrandes, riktigt härligt!

Den ena vännen är från Tyskland så vi har pratat engelska hela kvällen och hör och häpna..det gick riktigt bra!  Jag brukar vara så dålig på engelska men idag var det en bra dag där jag hittade rätt ord.

Och nu sitter jag i soffan och glor lite fotboll, ser ju redan ut vem som vinner dock.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0