Sista dagen

Idag är det sista arbetsdagen innan semestern börjar tralalalalala!!

För tillfället befinner jag mig på bussen påväg till jobbet, jovisst idag var det jag som fick åka kollektivt..usch jag hatar bussar. Jag mår alltid illa av dom åksjuk som jag är.

Det är häftigt ändå hur fort man lär sig, jag menar det var ungefär ett år sedan vi flyttade hit och i början vågade jag knappt åka pendeltåg själv in till stan utan att nerva sönder och nu sitter jag här och har letat mig fram till en buss som jag aldrig åkt med som är på väg till mitt jobb och det var inga krångligheter där inte. 

Så nu är målet att bli klar med den här dagen fort, vi får se hur det går med det  i och med att dom senast dagarna har gått sjuukt långsamt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0