Så bra!

http://youtu.be/GXoZLPSw8U8 

Den här låten är så sann! Varför försöker vi så mycket. Vi ser olika ut allihopa och är vackra på våra olika vis. Det är klart att man vill se bra ut inför andra men varför egentligen när man tänker efter..varför vill jag det?

Jag tycker absolut man får göra sig fin och allt, det tycker jag är kul själv. Men samtidigt måste vi låta folk vara som dom är och inte bry oss om det är någon som är osminkad osv. Något jag stör mig på är något killar säger rätt ofta när man inte har något smink.."vad trött du ser ut idag Anna?!" Det har blivit så vanligt med smink att det nu är ovanligt att vara naturlig.

Med det vill jag säga att alla får se ut hur dom vill, sminkad som osminkad, fixad i håret eller inte alls osv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0