Längtan

Längtan kan man ha efter mycket..jag vet att jag har det efter mycket..nu är det först och främst längtan efter semestern som är väldigt välkommen in i mitt liv just nu! I och med semester betyder det att jag snart får träffa alla mina nära och kära hemma i skogarna också vilket jag också längtar efter väldigt mycket!

Den här gången försöker jag verkligen inte att boka upp mig varenda eviga dag av min ledighet iaf..jag blir så uppstressad av det och nu ska jag verkligen bara försöka att vara i nuet..att ta vara på min ledighet ordentligt! Men sen vill jag såklart hinna träffa alla godingar..helst på samma gång hela tiden..men! jag ska ta det dag för dag. Skönt!

Dagen som är har bestått av jobb för min del som i och med det gör att jag har missat en stoor del av denna fantastiska dag, men jag slängde mig genast ut på balkongen när jag kom hem och insöp all solenergi jag hann med! 

Nu blir det lite matlagning för mig och min pöjk!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0