Glass 69 spänn..

Ja men visst, så var denna fina kväll över. Vi har haft jättemysigt i Saras föräldrars hus med grillning och jordgubbsätande och prat och skratt. 

Vi glömde handla glass till våra jordgubbar och man måste ju ha glass! Och precis när vi sitter och pratar om det så hör jag glassbilen!!!! Jag bara men när är det glassbilen kommer hit, och vi kollar upp det och jo men visst..den kom till Saras gata just idag och vid en perfekt tid så vi hann dit! Jag köpte typ aldrig glass därifrån när jag var liten så det var som att bli barn på nytt när jag gick dit. Dock är det väääldigt dyrt..2 liter vaniljglass för 69 spänn. Men det var gott!

Nu är jag mätt och belåten och ska nu ladda upp mina batterier inför dom två sista dagarna innan semestern börjar (längtar)!! 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0