Att bara va

Det är rätt så skönt det här..att bara ligga på balkongen och njuta av solen. Den värmer gott, nästan lite för gott emellanåt. Men jag klagar inte!

Det blir en lugn första del av dagen för min del. Senare i eftermiddag blir det till att åka iväg och handla lite mat för ikväll väntas grillning med mina fina vänner. Vi ska vara i Saras föräldrars hus vilket ska bli så mysigt! Jag saknar det där med att bo i hus..att bara kunna gå ut på gräsmattan och starta grillen när man känner för det, eller bara gå ut och lägga sig i gräset...det kan man ju förstås göra på vår innergård också (lägga sig i gräset alltså)  men det är inte riktigt samma sak. Det kommer helt enkelt bli toppen! 

Sen har jag bara två jobbdagar kvar och sen..sen börjar min efterlängtade semester!!! Wohooo!




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0