Zzzz?

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och är lite för pigg än vad jag bör vara nu när jag ska upp och jobba imorgon. Men då passar jag på att smita in här en sväng.

Jag har haft en mysig kväll med Niklas och Anton som började med att vi åkte iväg in till stan och åt lite och sen efter det gick vi och bowlade. Såg bra ut där ett tag för mig med poängen men i slutändan var det jag som kom..ehm..sist, ja så var det visst. Man kan inte vara bäst på allt här i livet, vilket annars skulle vara väldigt skönt. Eller skulle det? Skulle kanske vara tråkigt? Tål att tänkas på! 

Nej nu ska jag sluta svamla och sluta mina små ögon och försöka sova så jag kommer upp imorgon.

Godnatt! <3






Lika som bär?! Kläderna var inte planerat, men rätt kul.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0