Tårta,slips och grädde

Den här veckan har varit lång på ngt sätt fast samtidigt gått fort. Det har varit långa dagar på jobbet eftersom det har varit jag som öppnat varje dag för min butikschef har varit på mässa, och det känns i kroppen, är inte van att göra det så mycket.

Det har iaf gått väldigt bra hela veckan, inget krångel eller konstigheter så det känns bra! Vi fick även tårta en dag från en tjej från butiken bredvid för att hon tycker vi är så snälla och jämt ställer upp och hjälper till med saker, jättesött gjort! God var den också! 

Annars har den här veckan smält ihop med alla andra veckor i princip så det betyder att det inte har hänt något jättemärkvärdigt, mkt jobb som sagt. Jag kan inte hålla isär veckorna för det går så fruktansvärt fort! Jag tänkte på det häromdagen att det snart är slut på januari och det var nyss jul och nyår?!



Killarna på jobbet gjorde sig en slips en dag, riktigt snyggt gjord faktiskt!

Jag och Niklas avslutade denna vecka med lite gräddkrig i köket. Jag tror jag förlorade, men lika glad för det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0