Sjukling

Hejsan hoppsan här sitter jag och äter nyponsoppa på min lediga dag. Det var verkligen inte igår som jag åt det, och hade för mig att det var godare än vad det var..men jag saknade nog nyckelingredienserna som är sådana där små saker..vad heter dom..ja, mandelbiskvier! Då hade det nog blivit godare..det var fortfarande gott men inte såå gott.
 
Är som sagt ledig idag och passar då på att vara sjuk..det måste låta jättekonstigt, jag vet, men det har en förklaring. Jag har haft lite feber dom senaste dagarna, inte jättemycket..tror jag iaf, och om jag har jobbat? Klart jag har, jag är inte skapt för att ta det lungt och strunta i jobb (skola förr) när jag är sjuk. Så därför passar jag på att vara så mycket sjuk jag kan idag så jag blir helt frisk. För imorgon väntar ett 7-19 pass, mmmmm vad jag längtar! Det är inventering, behöver inte säga så mycket mer.
 
Haha ops..Niklas råkade visst hitta min choklad. Men det är bra medicin när man är dålig så det så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0