Onsdaaag

Hejsan hoppsan! Idag har det varit en sån där härligt produktiv, men samtidigt väldigt lat dag. Jag började dagen väldigt långsamt men en god frukost och tittande av lite serier som jag följer. Efter det gick jag ner på stan en sväng och köpte lite bra att ha grejer. Men förutom alla bra att ha grejer köpte jag mig en ny klocka också! Jag har länge velat ha en speciell modell som är i silver men har en guldrand i mitten på bandet. En sådan hittade jag iaf idag för en väldigt bra peng och då slog jag till.

Annars idag har jag varit duktig och städat hela lägenheten OCH rensat min garderob! Det tog sin lilla tid men när jag var klar med det var en hel sopsäck fylld med grejer som jag inte använder eller vill ha kvar! Det känns väldigt skönt och jag har fortfarande mycket kläder kvar så det var helt klart välbehövligt. Egentligen skulle jag nog kunna rensa bort mer men nää..det här är iaf en början.

Nu blir det att stänga dom små blå (gröna) för att orka med en vecka med jobb som väntar! Varannan vecka är lite tuff med mycket jobb, men då får jag istället igen det veckan därpå så det är bara att bita ihop.






 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0