Nyår!!!

I år firade jag och Niklas in det nya året med Elin och Alexander. På självaste dagen var vi riktigt slöa och gjorde inte många knop. Vi var och matade lite katter som Niklas var kattvakt åt och handlade lite till kvällens middag och sen gjorde vi nog inte så mycket mer. Jo jag sov så otroligt länge haha. Viktigt att veta. Men jag tror att det var för att jag äntligen slappnade av efter en vecka hemma och all press och stress över att hinna allt rann av mig. Det tar tid att varva ner..iaf för mig duracellkaninen som helst ska hinna allt på en dag.
 
Kvällen kom och vi var fixade, bordet dukat och kaminen tänd. Elin och Alexander kom och vi satte igång och lagade nyårsmaten tillsammans, fläskfile och potatisgratäng..mumma! Till efterrätt blev det varma bär och glass..och inte vilken glass som helst utan kliiingsglass! Klingsglass är en glass som har varit med mig sen jag var liten, vi hade alltid klingsglasstårta när jag var liten tex..god glass helt enkelt. Vi hade det riktigt trevligt och satt och pratade, skrattade och spelade spel. Alias är en självklarhet för mig, absolut ett av dom roligaste spelen jag vet. Sen spelade vi också ett annat spel som heter "när då då?" som var nytt för mig men som också var ett roligt spel..lite lugnare än alias.
 
Vi avslutade kvällen med att gå ut och titta på lite fyrverkerier som absolut hör till enligt mig. En nyår ska avlsutas med det på ett eller annat sätt.
 
2014 kommer bli ett spännande år tror jag! Jag vet redan två roliga saker som ska hända. Det ena är att jag ska bli faster igen vilket jag väntar efter otroligt mycket, det ska bli så kul! Det andra är att jag ska till USA vilket också ska bli superkul. Jag har alltid velat åka dit och nu kommer jag äntligen iväg! Resten av året är ett mysterium som jag ser fram emot.


























 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0