Nostalgisk

Jag sitter här och blir alldeles nostalgisk när jag kollar igenom mina gamla bilder. Jag har verkligen haft en sån bra uppväxt! Jag längtar tillbaka till den gamla goda tiden ibland och speciellt nu när jag kollar bilder. Det är kul att se hur man själv förändras också. Dock så har jag typ alltid sett likadan ut haha, men man kan se lite förändringar ju mer tiden går men som sagt inte så märkvärdig förändring. Bytt lite hårfärger och så men även där har jag varit ganska sparsam och har inte bytt så jättemycket. Ni får avgöra själva om ni ser någon förändring, jag har samlat ihop lite olika bilder från olika årtal.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0