Helmysig helg!

Den här helgen har varit helmysig som överskriften så fint säger! Direkt efter jobbet i fredags tog jag gamla Bettan (vår bil), som jag så fint kallar henne, och åkte till Kristinehamn. Riktigt skönt att slippa ta sig in till centralen och hoppa på ett tåg och greja, nu var det bara att gå hem från jobbet, packa och åka. 

När jag kom hem möttes jag av en tänd brasa i det rummet jag skulle sova och färdiglagad mat, inga fel alls kan jag meddela! Jag somnade som en stock.

Jag har nu äntligen gjort formgjutna sulor vilket jag har varit i behov av länge i och med att mina gamla gick sönder för sisådär 2 år sen. Det gjorde jag såklart hos min bror Niclas. Jag ville inte göra någon annanstans för han är så duktig på det och jag vet att det blir bra då! Och det blev det, känns väldigt bra på den tid jag har hunnit använda dom nu.

Jag hann även med att åka skridskor och ha en riktigt mysig eftermiddag  med jossan. Det har blivit vår nya tradition, vi gjorde det för 5 år sen sist och så åkte vi nu och så får det bli om 5 år igen, lagomt mellanrum mellan gångerna sådär.

Jag bowlade med mina bröder, svägerska (låter så konstigt att säga..Malin) och lokemannen! Blev utklassad av båda bröder och loke 2 år, känns sådär..det var iaf väldigt kul och jag är glad att alla hade tid för det är inte det lättaste att samla ihop oss alla på en gång. Jag avlutade kvällen med film-mys med mamma pappa och johan!

Söndagen bestod av brunch med bästa Fillan! Det blev massa gott så som amerikanska pannkakor, färskt bröd med massa gottigheter i, frukt och en spännande juice som ingen av oss hade provat förut..apelsin och hallon var det i, och jag tyckte absolut att den var helt okej!

Jag hann även träffa loke lite mer på dagen och Linda en väldigt snabb sväng innan jag åkte hem till Stockholm igen. 

Sammanfattningsvis var det en väldigt fin och rolig helg där jag hann göra massa skoj!
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0