Tjejmys

Eftersom Niklas lämnade mig ensam den här helgen så passade jag och Sara på att ha tjejmys på hög nivå igår här hemma! Vi gjorde allt man kan tänka sig som hör till en riktig tjejkväll vilket innefattar fotbad, vilket var skönt till en början men sen blev vi rastlösa. Men vi höll ändå på ett bra tag för att vara vi två! 

Sen gjorde vi en ansiktsmask som var helt underbar! Det var en chokladansiktsmask som verkligen luktade choklad...mMm det var så man ville smaka på den!! 

Vi målade även naglarna, åt paj, tittade mello och tittade film. Det blev den gamla klassikern Crossroads, jag får så många minnen från när jag var yngre när jag tittar på den.

Jätteskön lördags kväll om jag får säga det själv!



















Kommentarer
Louise

Fick sig Orvar också ett litet fotbad i den lilla blåa skålen? ;) Det lät som ni hade bra lördag i alla fall! :)

Svar: Haha ja det är klart, det ska vara lika för alla! ;) det hade vi absolut! :D
stockholmsliv.blogg.se

2014-02-23 @ 18:51:20
URL: http://www.loaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0