Helg i all ära

Nu är det redan tisdag och dagarna rullar på som bara den!  Helgen som var har varit riktigt rolig och samtidigt lite jobbig fast nödvändigt. Nu pratar jag i gåtor. Nej men det som var jobbigt fast nödvändigt var att vi gjorde en riktigt ordentlig grovstädning som tog sin lilla tid, och då menar jag verkligen grovstädning! Men det som vägde upp det hela och gjorde det till en roligare helg var att jag i lördags var på en inflyttningsfest. Det var Saras kompis som hade skaffat sig en ny lägenhet och jag blev medbjuden. Riktigt härligt gäng, vi var inte så tok många men vi hade det kul!

I söndags gjorde jag något som jag inte gjort på väldigt länge..nämligen tog ett långt bad. Det kanske låter konstigt för er när jag säger det men jag brukar tröttna på att bada efter 10 min i princip men nu låg jag säkert i 1,5 h och läste och det var hur skönt som helst! Bara få gå in i bokens värld och bara vara. Man behöver det emellanåt! Jag håller på att läsa den här boken fifty shades of grey (50 nyanser av honom), som jag vet många har läst och jag tänkte att jag ger den en chans, och en så länge är den bra iaf. 

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0