Snöö

Nu ligger jag här i sängen och känner mig väldigt nöjd med dagen! Det var supermyyysigt att få träffa Susanna igen!! Det var såå längesedan nu, typ 1,5 år sedan, men ändå känns det som att det var igår vi sågs. Och Kwami! Riktigt trevlig och rolig kille!! Jag var nervös för att jag skulle behöva prata engelska hela kvällen, men det gick allt bra. Och han fick prova glögg för första gången och han tyckte faktiskt om det. Han är sådan Positiv kille, han sänder ut så mycket positiv energi runt omkring sig! Riktigt trevlig kväll! 


Idag har det snöat här hos mig. Jättemycket snö dessutom. Det började vid typ 12, och vid 2 så var det helt vitt ute. Så stryk det jag skrev imorse om att jag inte har några julkänslor, för nu har dom börjat smyga sig på. Det var snö som saknades!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0