Många från krillehöla

I fredagskväll mina vänner var en fin kväll..och det var den för att jag fick träffa bästa Jossan och Simon som var här och hälsade på. Eller dom skulle vara i här i Stockholm över helgen och så passade det så bra för oss alla att ses på kvällen en stund och äta lite middag. Det var så kul att träffas igen! Det var 3 hela månader sen vi träffades och det är alldeles för länge! Ni kanske inte tycker att det är länge men det är det! Vi hann ju egentligen inte prata klart om våra liv men jag är glad över den stund vi hann träffas! 

Sen hände något komiskt/otippat/en världen är liten grej när vi åkte hem jag och Niklas. När vi sitter på tunnelbanan så ser jag hur det kommer in två bekanta ansikten i vagnen där vi sitter och som dessutom sätter sig bredvid oss på andra sidan gången. Det var två Kristinehamnare, John och Emily Persson. Jättekul att träffa dom sådär på tunnelbanan, så vi satt och pratade hela vägen. Sånt för tycker jag är kul! Det är så otippat och man är så oförberedd.

Det blev många Kristinehamnare på en kväll. Det tycker jag om!!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0