Gäster står på schemat

Nu är det faktiskt inte långt kvar alls till jul! Det är en vecka kvar, och det känns så konstigt. Jag har inga julkänslor alls. Men jag har iallafall börjat köpa julklappar och är väl nästan klar.
 
Så idag ska dagen tillbringas av lite paketinslagning, fixa o dona här hemma, kanske baka knäck..vi skulle gjort det förra helgen när vi bakade men det blev aldrig av så nu står jag där med alla ingredienser så kanske att det blir av om jag orkar. 

Sen ikväll kommer efterlängtade Susanna hit!!! med sin pojkvän Kwami så då vankas det tacopaj om jag har bestämt mig än. Kanske även glöggmys, jag har en oöppnad glögg som jag har tänkt smaka på i två veckors tid men som inte har blivit av så det kanske är dags nu.

Här har jag nu tre bilder på mig och min fina vän!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0