Dom där små sakerna som betyder så mycket!

Dagarna flyter på och blir lite bättre och roligare när man har bra arbetskollegor. Och det har jag! Dagen var rätt seg i allmänhet idag och när jag gick in på min sista rast var jag rätt seg och trött faktiskt. Men! Vad ser jag då stå på diskbänken i köket i personalrummet...


Jo denna!! En sådan "liten" grej kan ge så mycket energi! Det var sötaste Pillan som hade ordnat denna fina mugg med te åt mig lagomt tills det var dags för min rast. Och med det kom jag tillbaka från rasten med lite mer energi.

Alla dom här små sakerna i livet kan göra så oerhört stor skillnad. Bara det där om någon säger vad fin du var idag tex, eller gör ngn liten sak för någon annan som Pillan gjorde för mig idag. Det är kul! Mer sånt i vardagen! Jag måste bli bättre på det i alla fall! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0