2:a advent

Det är redan andra advent, hjälp vad det här året springer iväg med stormsteg! Det gör i och för sig inget att vi tar oss närmare och närmare jul för det tycker jag är mysigt så det välkomnar jag med öppna armar.

Vi adventsbakade lite igår här hemma hos mig tjejerna och jag vilket var supermysigt. Vi hade planerat det i typ 4 veckor, det gäller att vara ute i god tid, så att alla skulle kunna. Det bakades  saffranssockerbullar med vit choklad i, Muuuums, säger vi på dom, och även nougatbollar, var som chokladbollar fast med nougat i. Vi hade såklart även massa julmust och pepparkaksdeg. Det är mysigt att baka!! Och vet ni vad som är bra (Eller dåligt?!) med att man är hemma hos sig själv och bakar...att alla lämnar kvar så mycket så att man har massa gott kvar till dagen efter (idag)!! Så jag har allt myst lite idag med.
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0