Vad har jag då gjort?

Ja vad har jag då gjort under min semester. Jag började min första vecka i kristinehamn där jag träffade familj och vänner. Jag och min familj åkte upp till norra värmland och umgicks i tre dagar bara vi och det ska jag säga er händer inte ofta så det var hur mysigt som helst! Vi kastade pil, spelade spel, solade, sköt lerduvor, åt gott och bara var. Något som också var skönt är att man var utan mobil ett par dagar då det går över norges gräns och det blir hur dyrt som helst och hålla på. Riktigt avkopplande faktiskt.
 
Sedan spenderade jag resten av veckan med släkt och vänner, som jag gillar allra mest. Och jag badade massor! Grillade och hade picknick med mina fina vänner..om vi säger så här..jag har ätit mkt, jag har åkt båt och spelat brännboll osv.
 
Vecka två spenderade jag i Stockholm. Vaknade med nackspärr måndag morgon och kunde verkligen inte göra ngt annat än att sitta och titta rakt fram i princip. Känner fortfarande av det än idag. Men det stoppade mig ju inte från att bada och sola och picknicka och bada lite till osv med mina fina vänner här.
 
En bra semester, men usch vad fort den gick..
 
 






























































 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0