Vad är väl en bal på slottet

Här ligger jag i soffan och snorar mig. Jag vaknade med ömmande hals och fruktansvärt tungt huvud. Jag var varm, kall, varm, kall.. Jag tror man kan kalla det feber..men det mina vänner är inget jag erkänner för mig själv. Och eftersom jag inte fick vara ledig denna helg så kunde jag ju inte vara hemma idag och va sjuk heller så det var bara att pallra sig iväg.

Jag kämpade för att få ledigt den här helgen för att åka hem och fira min Underbart Goa brorson Loke som fyllt tre hela år! Stora killen nu! Men det gick inte för sig då ingen kunde hoppa in i mitt ställe..bara att bita i det sura äpplet.

Nu har jag fått te serverat av godingen min, så nu blir det att krypa ner i soffan under en filt och kolla på sherlock Holmes och kurera mig med te och clementin.









.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0