Lunchande

Idag är det onsdag mina vänner som betyder ledig dag för mig!! 

För tillfället sitter jag på tunnelbanan på väg hem från lunchande på stan med bästa Sara. Vi hade bestämt att vi skulle äta sushi vilket jag inte har ätit så många gånger i mitt liv, men jag tänkte att nu är det dags att lära sig om inte annat. Det var faktiskt jättegott!! Jag tog liten sushi med 8 bitar som betyder att jag fick lite olika varianter sushi på min tallrik och det var över förväntan! Det kan jag absolut tänka mig att äta oftare. Kul när man upptäcker nya saker som man tycker om. Man måste våga prova lite här i världen..annars är jag väldigt duktig på att äta samma hela tiden. Så idag har jag provat mina vingar i matvärlden. 

Nu blir det hem och kolla senaste avsnittet av PLL och Under the dome..och göra alla tråkmåsten som man har tid för när man är ledig.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0