Fun

Nu ligger jag i sängen och väntar på att få sova så det blir en ny dag och på så sätt helg för det känns som jag bara ska göra massa skojigheter i helgen...emellan allt jobb då. 

Inorgon efter jobbet ska jag nämligen hem till Annie på PANNAKSBUFFÉ!! Ja ni hör ju själva hur det låter! Omg vad jag gillar pannkakor..sååå man kan säga att jag ser fram emot det..det ska bli skoj.

På lördag blir det kräftskiva hemma hos Micke från jobbet vilket ska bli väldigt trevligt. Det är ju ändå augusti redan och då måste man ju äta kräftor så jag är inte den som tackar nej. 

Jag har haft en tid nu när jag träffar så otroligt mycket nya människor hela tiden och det är jättekul...spännande skulle jag säga.

För att byta ämne så var jag och Niklas ute och gick en 7,5 km lång promenad nu ikväll efter jobbet och jäklar vad fort mörkret kryper sig inpå nu! Det vet helt kolsvart på vissa ställen i skogen. Visst att jag kan börja längta lite efter vintern men inte mörkret som kommer så snabbt.














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0