Ack Värmland du sköna

Nu är jag påväg hem till skogarna för att bl.a. Fira bästa Linda som fyllt år!!! Det ska bli så mysigt att träffa alla igen! Även min moster, man och kusin är där över helgen så jag kommer hinna träffa dom en sväng också. Det är lika bra att slå två flugor i en smäll så att säga..eller lägg till lite fler flugor i den där potten vettja så blir det mer realistiskt vad gällande mig.

Det här med att åka tåg är ändå rätt rogivande..här kan jag sitta och blogga, käka naturgodis och lyssna på Molly Sandéns nya låt freak i lugn och ro..skönt! Den låten har gått på repeat idag sedan jag hörde den, grymt bra!! Den är så sann, jag tror att den största fienden är en själv, så vet jag att det är för mig själv iaf..varför ska man tänka så mycket på vad alla andra tycker och tänker om en hela tiden..det är lätt att ifrågasätta så här men sen ligger det där och lurar ändå i verkligheten.

Väldans vad djupt det blev där då, men som slutfattning.. Jag Ska försöka o lära mig helt enkelt!  

Nu ska jag hen o ha en rolig helg i skogarna! Tjippiloj!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0