Semester

Hejsan hoppsan alla glada människor! Nu vet jag inte om ni är särskilt glada men det är jag kan jag säga er för nu har jag semester en vecka och det ska bli så skönt!! Jobbade in i det sista så åkte direkt från jobbet till stationen för att ta mig vidare till Kristinehamn för imorgonbitti drar jag till puerto rico (Spanien)!!! Det är en mycket välbehövlig vecka som väntar för oss. Jag har jobbat väldigt mycket sista tiden och behöver ladda upp batterierna så det kommer bli underbart!

Just nu sitter jag alltså på tåget på väg hem. Det var lite krångligare att ta sig hem idag för det gick inga direkttåg utan jag fick åka buss och krångla först och hann ju stressa upp mig innan för att jag inte visste hur det såg ut i Södertälje som jag åkte ifrån nu och allt. Men jag kan meddela att det gick jättebra och att jag inte alls hade behövt stressa upp mig...Anna i ett nötskal.

Jag hade också resväskeproblem. Först och främst är jag en sån person som gärna skjuter upp packandet till allra sista dagen som jag också gjorde den här gången. Jag bestämde mig för att låna Niklas väska fast jag tyckte att den var väldigt stor, men jag tog den och släpade med den till jobbet imorse men sen klarade jag inte av att den var så stor så jag gick och köpte mig en ny resväska, liite mindre, och packade om allt..slösa jo tack jag vet. Men hade inte mått bra annars!

Ni får ha det så bra för det ska iaf jag ha så återkommer jag när jag kommer hem igen!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0