Old times vs present day

Här sitter jag och gör egentligen inte mycket alls. Då när man inte gör något särskilt blir det lätt att man fastnar på facebook och klickar runt bland massa bilder och med bilder blir det massa minnen som sveper förbi. Det är rätt ofta jag tänker tillbaka och saknar den "lätta" tiden som jag kallar den. Med det menar jag alltså när man gick i skolan och var ledig varje helg, som man då tyckte var för lite men som jag nu skulle göra vad som helst för att få. Kunde gå till vännerna som alla bodde hemma och kunde alltså vara hos dom på en fiskvart om man så ville. DET saknar jag väldigt mycket faktiskt. Man hade väldigt små problem i vardagen, eller man hade sådana problem som nu är en struntsak mot det man har idag. Det känns också som att man tappar kontakten med sååå många som man inte vill det med egentligen, även fast man försöker att inte göra det.
 
Jag tycker självklart att det är spännande att livet går vidare också, att saker förändras och att man utvecklas och blir äldre men det finns fortfarande en saknad av det gamla. Det är ju bara att inse att det aldrig kommer bli exakt som det en gång varit.
 
Jag känner att jag nu bor en bit bort från allt och alla och det är lite tungt emellanåt kan jag erkänna. Samtidigt är jag oerhört glad över att jag har träffat så fina människor här som gör allt mycket lättare för mig.
 
Haha jag vet att jag är väldigt konservativ och inte vill ha för stora förändringar egentligen, så har jag alltid varit och kommer nog alltid att vara lite även fast jag har blivit bättre på det och vill bli ännu bättre på att acceptera det. The life goes on så att säga och det är lika bra att hänga med på det medan man kan.
 
Här kommer en liten bildbomb från olika stunder i mitt liv..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Millie

<33 saknar dig Anna!

Svar: Åh jag saknar dig bästa Millie!! <33
stockholmsliv.blogg.se

2013-11-12 @ 10:35:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0