Ledig

Åh vad skönt det är att vara ledig ibland ändå! Tråkigt bara att jag jämt är det på vardagarna bör alla andra jobbar. Men välbehövligt! 

Ingen vila gör mig ändå för det var upp imorse och tvätta som ju faktiskt behöver göras ibland och vi har inte plats för tvättmaskin i lghn vilket är väldigt frustrerande så det är bara att knalla upp till ett annat hus här på gården till tvättstugan där. Det jobbigaste är att jag och Niklas har en tvättmaskin som i hade i förra lghn dom nu bara står och samlar damm, men den kan ju komma till användning i framtiden. 

Jag har som sagt tvättat hela förmiddagen och plockat in all tvätt och nu står jag och gör mig lite lunch. Å förresten vet ni vad jag gjorde till frukost..riktig varm choklad!! Eller jag hade ingen grädde men så likt det kunde bli och det blev allt gott ändå! Nu kanske ni tänker att det är väl inget speciellt med det men för mig är det lite lyx för det var inte igår jag drack det om man säger så. Jag tänker på min dagmamma när jag dricker det för det brukade vi få hos henne, och alla ville ha trumpetmuggen eller ansiktsmuggen. 

Snart ska jag åka in till stan och kolla runt lite. Jag ska kolla vart min buss går ifrån som jag ska åka med hem till Kristinehamn när vi ska utomlands och sen blir det väl att strosa runt lite och kolla överlag när man ändå har tagit sig in.

Så ser min dag ut än så länge, mycket spännande, jag vet. Hoppas ni får en bra dag!

Tänk vad lite smink kan göra för under. Nu säger jag inte att jag blev direkt snygg pgr av det men piggare ser jag iaf ut!


Kommentarer
Emilia

Mysig du är Anna! Så roligt att läsa dina inlägg. Hoppas allt är bra! Kram Emilia

Svar: Åh tack Emilia! Allt är bara bra, hoppas allt är bra med dig! kram
stockholmsliv.blogg.se

2013-10-13 @ 18:48:19
URL: http://kowii.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0