Bullarbullarbullar

Man får äta bullar på kanelbullensdag!! Helst mer än en också. Man får ju passa på för hur ofta äter man annars bullar? Felix på jobbet var så snäll och gick och köpte oss lite bullar förut och eftersom det också är fredag så får man lyxa till det lite extra.

Sen blir det hemåt och äta lite tacos har jag nog tänkt mig. Får se om jag är själv eller om mannen är hemma eller inte, det var lite oklart på den punkten så det återstår att se. Resten av folket hade massa saker planerat så det blir att ta det lugnt för mig men det är nog bara bra eftersom jag har vart sjuk dom sista dagarna. Jag är inte så bra på det där med att vara sjuk och har aldrig varit. När jag gick i skolan brukade jag oftast vara i skolan ändå och skulle ha höög feber om jag väl stannade hemma och ja..det är fortfarande samma visa så jag har jobbat på dom senaste dagarna ändå. Jag tänker att det försvinner till slut ändå. 

Nu tog min rast plötsligt slut så bu blir det ut och jobba sista timmen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0