3 ÅR!

Hej allesammans! Här sitter jag och snorar på jobbet för er som ville veta. Idag skulle man kunna tro att det är en vanlig torsdag när jag jobbar på som vanligt. Visserligen är det ju det men samtidigt är det den 3/10 vilket innebär att jag och Niklas har varit tillsammans i hela tre år!! Tre år är lång tid, vi träffades alltså när jag var 17 år vilket känns som evigheter sen. Det har hänt mycket på dom här tre åren och vi har hunnit göra mycket tillsammans. Det är också häftigt att titta tillbaka på hur vi båda har utvecklats på alla sätt och vis och framförallt hur vi har utvecklats tillsammans! Jag skulle inte klara mig utan honom i mitt liv <3
 
Nu kanske ni funderar på hur vi ska "fira" det här idag. Båda jobbar och jag jobbar ända till 7 så jag kommer hem rätt sent så vi ska beställa hem mat och mysa till det lite hemma. Vi tar det mer när vi ska på spa nästa helg (som var Niklas present till mig) vilket jag längtar till så himla mycket! Det ska bli så otroligt skönt att bara kunna slappna av och njuta och ha en hel helg för oss själva utan jobb och allt, det var inte igår kan jag meddela.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0