12/10-13

Nu har det hänt grejer sen jag skrev sist kan jag säga er. Resten av veckan bestod av jobb och tillslut kom helgen och jag fick min ledighet som jag längtat så efter. Jag och Niklas började vår myshelg med riktigt fredagsmys som så klart innehöll tacos och mys framför teven. Sen på lördagen var det dags för min present som var spa och övernattning på hotell. Jag trodde att vi skulle åka tidigt på morgonen men det visade sig att vi inte kunde checka in innan klockan tre så det var bara att vänta. Vänta är inte riktigt min grej, så jag hann ju nästan börja klättra på väggarna här hemma. Vi åkte iaf tillslut och kom fram och checkade in och allt och gick sen upp till spa avdelningen som var uppe på taket. Där gick vi omkring och badade lite i den uppvärmda utomhuspoolen som låg ute på taket och bastade och åt frukt och hade det allmänt skönt. Vi låg där i poolen och såg hur solen försvann mer och mer och hade en rätt schysst utsikt. Helt perfekt väder.
 
Lite senare på kvällen hade vi massage inbokat också och hur skönt var inte det då? Dock var min massör väldigt stark och det gjorde lite ont på vissa ställen..eller nu finmålade jag det, det gjorde väldigt ont på vissa ställen men jag behövde väl lite extra på dom ställena helt enkelt. Det var helkroppsmassage så hela kroppen fick sig en ordentlig genomkörare vilket behövdes.
 
På kvällen gick jag och Niklas även ut och åt en riktig finmiddag. Det var lite klurigt att hitta en bra restaurang för det var så mycket folk överallt, konstigt mitt inne i centrala stockholm va? Vi lyckades iaf hitta en hyfsat bra, och fick bord rätt snabbt så det var bra. Det är nu det mest spännande på hela helgen hände! I slutet av vår middag låg det plötsligt en ask på bordet och i den asken låg en ring. Vilket betyder att jag och Niklas har FÖRLOVAT oss!!! Det är stort! Herregud vi börjar bli stora, vart tog tiden vägen.
 
Vi gick tillbaka till hotellet och bäddade ner oss i den stora mysiga sängen och tittade på tv tills vi tillslut somnade efter en väldigt spännande, händelserik, härlig, avslappnande dag..ja så skulle jag nog sammanfatta den.
 
Söndagen bjöd först på god hotellfrukost, älskar att kunna gå bland alla borden och välja bland all mat och äta så mycket olika saker som man annars inte äter...MmMMmm. Vi åkte sen hem och hann även ut en sväng till ett fint område vi har här i området. Görvälns slott är ett ställe vi var på. Där har dom bland annat spelat in vissa scener ur filmen Ondskan och det är verkligen jättefint där.
 
På kvällen träffade jag Sara och Pillan och åt lite middag med dom och firade Pillan som fyllde år!
 
Jag kan sammanfatta min helg som väldigt bra! Bra början och bra slut och absolut bra där i mitten av smeten.
 
Spa-dags!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0