walk walk

Ja ni igår efter jag varit och tränat kom jag hem till mannen som stod och rullade köttbullar, det var inte fel alls kan jag säga. Skulle kunna ha de så varje dag.
 
Idag är jag också ledig och har än så länge tagit det rätt lugnt här hemma, men jag ska nog snart gå iväg till IKEA en sväng. Det är inte bra att ha det så nära, det är för lätt att gå dit. Jag ska inte köpa så mycket bara lite ljus och så..som man jämt säger. Sen kanske jag ska kolla på skor också, skopunkten ligger där borta vid IKEA så risken finns ju att jag kilar in och kollar lite. Jag vet att jag har skor...men jag behöver fler..ska kolla på vinterskor speciellt faktiskt så det är nödvändiga skor.
 
Jag ska väl bara plocka iordning lite här hemma och sen drar jag mig. Det tråkiga är att det blir mörkt så fort så kommer kännas som jag går mitt i natten typ, men får skylla mig själv eftersom jag inte fått tummen ur förrän nu.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0