Middag

Nu ska vi snart ut och äta allihopa till en restaurang som heter döden i grytan, passande till halloween måste jag säga.  Ingen av oss har varit där men fick tipset av en på jobbet att vi skulle gå dit så vi hoppas på att det är bra. Jag ska meddela hur det var sen så ni vet om det är värt att besöka eller inte. 

Fick jobba över lite idag för det var människor som inte fattade att när man stänger så vill man alltså stänga när man säger det, men då ska man kolla lite till jajjemän! Det gjorde däremot inte så jättemycket eftersom vi bokat bord rätt sent vilket jag tycker är jätteskönt så jag hinner göra mig iordning i lugn och ro för en gångs skull. Jag brukar jämt få stressa ihjäl mig efter jobbet och att man ska iväg. 

Jag hoppas alla får en bra kväll!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0