Ledig

Helgen har minst sagt varit händelserik. Vi har haft finbesök av självaste Niklas Schröder bland annat vilket var väldigt roligt. Det var inte igår jag träffade den filuren. Sen gjorde jag också min första öppning helt själv på jobbet som jag självklart gått och oroat mig för i veckor men som sen gick jättebra. Det var inget som krånglade för mig viket var tur för annars kan jag lova er att jag hade fått panik.
 
Efter jobbet i lördags då när jag öppnade och stängde åkte jag med grabbarna grus (Niklas, Nicke och sunny) in till stan för att käka på Texas Longhorn och oj vad det var gotttt! Jag var väldigt hungrig också. Till och med så hungrig att jag lyckades få i mig en efterrätt som bestod av en äppelpaj som var hur god som helst den också. Mmmm..bara massa smarrigheter. Sen var jag ju så trött efter att ha öppnat i i tre dagar också och jobbat långa dagar på det så jag råkade visst somna hemma hos Sunny som vi åkte hem till efter vi ätit. Haha roligt sällskap jo tack jag vet.
 
Söndag = jobb och sen hem och gjorde inte så mycket mer. Min fina underbara mamma fyllde faktiskt år igår och hela familjen var där och lite mer släkt..alla förutom jag i princip och det är vid sådana tillfällen som jag verkligen saknar att bo närmare mina nära och kära. Man missar så mycket..men sånt är livet det är bara att bita ihop. GRATTIS till henne iaf. Jag vet inte vad skulle jag göra utan min lilla mamma som betyder så mycket för mig!!
 
Idag jobbade jag riktigt kort dag och tränade sen med Sara efteråt. Och nu är jag LEDIG i två dagar som ska bli väldigt skönt! Jag ska förstås tvätta och göra sånna tråkigheter men annars ska jag ta det väldigt lugnt. Är även ledig i helgen faktiskt vilket inte hör till vanligheten så det ser jag också fram emot! Det kommer alltså bli en skön vecka känner jag.
 
Invigde mina nya träningsbyxor idag också, grymt sköna och snygga.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0