Längtar till morgondagen

Nu vill jag att det ska bli onsdag kväll för då kommer bästaste Fillan hit till mig och är här ända till fredag, vilket ska bli jättekul! Det ska bli massa mys med julklappshandling och bio som står på schemat! Sen utöver det får vi se vad vi hittar på. Jag är ledig onsdag-torsdag också så det är perfekt!
 
Sen är det även Saras födelsedag imorgon så det är inte vilken onsdag som helst! Jag ska allt hinna ner en sväng och gratta henne lite imorgon också. Sen vet ni vad gott folk lämnar dom mig snart för att åka iväg till Thailand i 2-3 månader vilket ska bli såå tråkigt. Så det var faktiskt min och Pillans sista jobbdag tillsammans idag innan dom åker och jag måste ner imorgon för annars kommer jag inte hinna träffa henne ngt mer och de går ju inte för sig. Sara jobbar jag sista dagen på fredag med och sen är jag heelt själv..okej inte riktigt men det känns som det. Jag får uthärda tiden som kommer helt enkelt.
 
Jag går upp på heltid nu snart också vilket ska bli underbart skönt i och med att det kommer bli liite mer regelbundna tider både med jobb och ledighet och jag kommer få lite mer helger ledigt vilket ska bli gudomligt skönt! Sen blir det ju ett helt annat ansvar också men det växer man i.
 
Bästa Fillan!
 
Detta är födelsedagsbarnet hon själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0