Idag är jag glad!!

Åååh idag är jag glad för jag har fått ha två av mina bästa vänner här hos mig idag! I hela 9 timmar fick jag rå om dom, även fast jag gärna skulle ha haft dom här ännu längre men det är alltid något!!

Det är alltså Linda och Jossan jag pratar om. Dom åkte hit över en dag, så dom kom vid 11 och åkte hem vid typ 8 så det blev iaf ett tag. Jossan hade aldrig varit här så hon fick se hur jag bodde och lite så och sen visade jag dom vart jag är på dagarna, alltså mitt jobb, och så passade vi även på att äta lite lunch när vi ändå var nere på stan. Det blev allt några timmar på stan vilket jag inte är van nu för tiden kände jag, man börjar bli gammal. 

Annars har vi bara catchat upp om livet i allmänhet, sånt där man behöver ibland och jag har verkligen saknat det kände jag lite extra nu när dom var här! Men nu har jag fått fylla på mina jossan och Linda batterier lite så nu klarar jag mig väl ett liiitet tag framåt iaf.

Har varit en helmysig dag och jag skulle önska att dom kunde stanna för alltid!

Linda med den grymt nya snygga frisyren! Klippte från långt brun/rött till kort blond. Hon passar riktigt bra i den, ser helt naturligt ut!



Jossan som alltid är svår att få kort på i och med att hon ska röra på sig hela tiden men lyckades med en iaf.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0