Helmysigt

Åh det har varit en helmysig kväll! Först gick jag till jobbet och mötte upp Sara och Pillan och så gick vi till pendeln och mötte uppe Madde som jobbar på team Sportia i barkarby och så åkte vi in mot stan. Vi (eller jag) var väldigt hungriga så vi kände att vi behövde få något i magarna och på O'learys var det ju omöjligt så det alternativet försvann ganska fort. Borden var bokade sen 6 veckor tillbaka! Så det sket sig med andra ord så det fick bli ett annat ställe. Jag vet inte riktigt vad det hette men det var ngn engelsk pub!? Jättetrevligt iaf och alla var ju där för att kolla fotboll typ så det var sån härligt tryck där inne! 

Vi hade jättekul även fast Sverige förlorade..igen..det var ju väldigt spännande ett tag där iaf när dom tog ikapp och det såg ut som att som skulle kunna ta det efter alla om och men och då var det drag på puben kan jag säga!

Haha Madde är för skön..när vi skulle gå därifrån hade vi uppmärksammat att kicken (han som typ spelar trummor i the poodles) satt i baren och Madde bara jag måste gå fram och hälsa på honom innan vi går och så gjorde hon det. Inget tvekande där inte som en annan hade gjort.

Jag kom hem för en liten stund sen och nu blir det sängen här alldeles strax eftersom det blir heldag med jobb imorgon! 

Godnatt på er alla nattugglor!

Pillan, Sara, Madde och ja.



Fick bli mysse idag pågrund av min äckliga tova!

Och eyeliner dagen till ära, som inte är ofta nu för tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0