gottigott

Idag började jag min dag med amerikanska pannkakor!! Jag fick ju inte det i helgen då när Nicke var här eftersom jag redan åkt till jobbet när dom åt det. Så vad gör man, jo man gör sina egna helt enkelt och det fick bli idag när jag är ledig och allt!
 
Nu är tvätten igång och jag har nu intagit soffläge med katten i knät och ska nu titta ikapp lite serier som jag följer medans tvätten är igång. Jag kommer ju såklart få springa och slänga i ny tvätt då och då och jag kan säga så här..jag saknar vår tvättmaskin som vi hade i förra lägenheten, tycker det är rätt så jobbigt med allt springande. Jag måste springa över hela gården också det är inte i samma byggnad ens.
 
Jaja nu ska jag börja kolla så jag hinner börja se ngt innan jag måste springa iväg igen!
 
 
 
 


Kommentarer
Monica (moster)

Hej goa Anna! Ang. tvätten; gratismotion får du ju ;-) Hade så förut där vi bodde. Fick gå med tvätt i ur och skur. Nu har vi tvättmaskin i lgh och oj vad lite man får röra på sig. .. :-/

Vi saknade dig när vi var i Kr-hamn o grattade, men vi kanske får se dig när din/er mormor fyller år?!

Ha det så gott! :-)
Kramar från oss :-)

Svar: Ja och det ska man ju inte klaga över i och för sig! :) men det är allt lite slitigt, så är allt avundsjuk på er som har det i lägenheten nu! Ja det blir ju inte att jag kan komma hem så ofta nu för tiden med jobb och så så vi får se hur det ser ut framöver!
Detsamma till er! kram
stockholmsliv.blogg.se

2013-11-15 @ 12:37:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0