Fredagsskoj och helgskoj

Hejsaaan. Så var det helg igen och jag började min lediga helg med att först gå och träna med Sara efter jobbet och sen gick vi till ett ställe som heter Ricos och åt lite mat och kollade fotboll. Inte för att det var så mycket att se eftersom dom förlorade tyvärr men vi hade kul ändå det är ju ändå huvudsaken!
 
Idag tog jag och Niklas en välbehövlig sovmorgon även fast Orvar försökte få upp oss mycket tidigare än vad vi ville. Vi var iväg och tränade tillsammans vilket faktiskt var första gången. Man har ju hört att man inte ska träna med sin partner men jag tycker att det gick väldigt bra så det där tror jag inte på.
 
Efter vi tränat klart gick vi iväg till skopunkten..igen..jag var ju där senast i veckan men det var ju så att jag hade inget kort med mig den gången visade det sig så då gick det inte att inhandla det jag ville så nu passade jag på idag och de blev 2 par vinterskor. Lika bra att passa på att köpa fler när dom ändå har sånna erbjudanden. Det blev ett par stövletter som är lite otippat för det har jag inte haft på flera flera år men då är det väl på tiden kan jag tycka. Sen blev det också ett par lite lägre vinterskor. Svårt att förklara med ord så ni ska få se bild på dom båda så förstår ni.
 
Ikväll blir det bio för mig och Niklas..Thor är det som ska ses och jag hoppas den är bra! Den första Thor filmen är bra så jag hoppas den här håller samma mått.
 
Så har min helg sett utt än så länge, hoppas ni alla får en super bra helg ni med!
 
Jag och Saris på Ricos
 
 
 
Lite bilder från fredagens skojigheter.
 
Stövlarna..
 
och dom lite lägre skorna som jag försökte förklara.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0