Fotbollskväll

Idag är jag ledig igen. Haha jobbigt att vara ledig hela helgen och sen jobba en dag och nu idag vara ledig igen..hårt liv. Nej men jag jobbar i helgen istället så det jämnar allt ut sig.

Idag sov jag otroligt länge kändes det som, eller länge utan att vakna 5711 gånger innan på morgonen som jag annars brukar göra. Det var väl helt enkelt välbehövligt!

Ikväll blir det fotbollstittande med lite folk på O'learys någonstans har inte riktigt koll på vart vi skulle, tror det var Karlberg möjligtvis. Det ska i vilket fall bli väldigt kul. Får se om Sverige kan vinna den här gången, det skulle ju vara kul.

Nu ska jag göra mig iordning jag har ju gått runt som en slö sill här hemma hela dagen så det är väl på tiden. 

Det skulle vara så kul att göra någonting med håret känner jag men samtidigt vet jag inte vad, jag har inte tänkt bli brunhprig eller så men nått vill jag göra och något måste jag göra för nu mår inte mitt hår bra. Det är ett ställe på håret som är helt tovigt så det behövs göras ngt. Vi får se om jag kan hitta på något kul. 


Ja ni ser ju själva..











Kommentarer
mamma

Du vet vad din morfar säger..."allt klär en "hönsket"...!" så varför inte ta en mössa. Ser ju att det klär dig..och vips så är frisyren löst!!
Ha en go kväll gumman!

Svar: Jaa jag körde faktiskt på det ikväll! Det är en snabb och bra lösning! :)
stockholmsliv.blogg.se

2013-11-19 @ 20:02:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0