Ett tag sen

Ojsan nu har det hänt saker sedan sist! En hel vecka nästan! Vart ska jag börja och vart ska jag sluta skulle jag säga. 

I torsdags var jag ledig och tillbringade min dag med att tvätta och träna..alltså inte så jätteroande dag men så vi hoppar till fredag istället och helgen. I fredags fick jag privilegiet att ha min bästa gos kusin Elin här!! Men innan det klämde jag in att åka med Sara em. Och spela lite Mariokart, huur längesen som helst och hur kul som helst!!! Stressigt men så värt det!

Elin kom ganska sent på kvällen så vi tog oss lite te och macka och pratade ikapp massa gammal tid ett litet tag och sen fick det bli sängen när klockan dig iväg och jobb väntade på mig dagen efter.

Elin följde med mig till jobbet i lördags en sväng så nu vet hon vart jag finns på dagarna och fick träffa Pillan iaf. Lördagen gick väldigt långsamt men det var för att jag ville att jobbdagarna skulle ta slut ngn gång. Den tog tillslut slut och jag Pillan Sara och Linn åkte iväg och åt godaste kycklingklämman som finns! När vi sen var lagomt mätta så åkte vi och körde laserdoom! Jag hade aldrig kört det förut och jäklar vad kul och jäääklar vad svettig man blev!

Efter det blev det förbi att köpa lite lördagsgodis och sen blev det spelkväll hemma hos mig! Kuuuul! 

Igår blev det bara Att ta det lugnt framför johan Falk och idag blev det aw (after work) med jobbet. Vi var och åt på en tapas restaurang. Mycket gott och trevligt måste jag säga!

Nu blir det sängen för att orka mer jobb imorgon och för att dagarna ska gå fort så det blir onsdag, för det här kommer bli en kul vecka!!






Vi klämde in lite sumobrottning också.


Jag var Rambo 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0