Sommar och sol

Ååh vad härligt väder det är idag! Veckan har börjat toppen med super bra väder, mys med familj och god mat!

Igår blev det en heldag med mamma som bestod av presentletande och lite allmänna grejer som behövdes köpas in. Det är inte ofta vi har en heldag tillsammans så det var trevligt. På kvällen åkte vi upp till stugan en sväng också och kollade läget och jag ska säga er att det är inte sommar förrän jag har varit i stugan. Jag levde däruppe på somrarna förr i tiden så det hör liksom ihop med sommarbilden för mig!

Idag tänkte jag svänga förbi hos mormor och morfar och passa på att träffa dom lite innan det blir heldag med två av mina favorit tjejer Linda och Jossan, längtar!!

Men nu först ska jag passa på att bara sitta i solen och ta åt mig all energi och värme. Ladda upp batterierna lite ett enkelt!

Ha en solig och bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0