Jobbelijobb

Just nu sitter jag på jobbet och har lite lunch. Ska snart gå tillbaka ut och jobba lite till...lång dag idag. Men det är kul, nu jobbar jag mycket iaf och det ska jag verkligen inte klaga över. Men måste ju ändå erkänna att det ska bli skönt med semester även om det bara blir en vecka för min del, eller jaa..10 dagar blir det till och med. Hoppas på att kunna få vara i värmland så mycket som möjligt under den tiden, men vi får se om vi lyckas hitta lite kattvakt åt vår lilla kisse. Ser ut som att vi kan ha det, lite av veckan iaf. Det får lösa sig på något sätt.
 
Jag hänger fortfarande i med diet och träning och allt, trot eller ej. Men usch jag tycker de tär lite små äckligt att äta så mycket fett som jag ska göra. Mår typ illa hela tiden men hoppas på att det går över efter ett tag. Jag har ju bara hållt på en vecka idag så det är bara att fortsätta att hänga i och hoppas på att det blir bättre med tiden, kroppen måste väl vänja sig. Det är min psykiska sida som är det svåraste som jag måste vinna över, den har alltid varit lat och gör helst det bekvämaste så det är den jag får kämpa emot.
 
Ikväll blir det nog bara en lugn hemmakväll med Nickepicke, slutar ju 7 så blir hem och äta och träna och sen hinns det inte med så mycket mer. Hoppas ni har och får en bra fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0