Hemma

Nu är jag hemma i Stockholm igen och blev mött av en väldigt kelsjuk kisse som varit ensam sååå länge, egentligen inte alls länge bara sen igår eftermiddag men för herrn här verkade det som mycket längre tydligen. Så det blev lite mys innan han fick sitt lilla ryck och började springa runt runt i lägenheten.
 
Jag har bara ätit frukost idag och börjar känna att hungern kommer krypande så jag har bestämt mig att jag ska unna mig en pizza. Det är ju ändå lördag och jag är själv. Så det är min plan för ikväll.
 
Men jag täntke lägga upp lite bilder från min semestervecka som jag tillbringat i dom värmländska skogarna. Jag har träffat vänner och släkt och verkligen försökt trycka ihop så så mycket som möjligt för att hinna med. En dag kunde tex bestå av att jag träffade tre olika människor på en dag, men what to do när man vill träffa alla helst på en gång. Mycket skratt, bad (jag har badat för första gången i år och slog till stort när jag ändå var varm i kläderna och badade två gånger,.det ni!), sol, glass i stora lass, god mat, träffat saknade människor osv. Jag orkar inte skriva allt det skulle bli så långt men som man brukar säga "en bild säger mer än tusen ord".
 
 
 
Första dagen bjöd på sol, bara att passa på.
 

Älskade stugan. Ett måste att besöka på sommaren.
 
 
 
Badtime!
 
Klassikern.
 
Gose Jossan.
 
 
Lite tveksamma..
 
Dags för första badet. Kallt? pffhm..
 
Färdigdoppade. Kallt fast skönt.
 
Små tjejor.. och ganska nöjda.
 
Hängde lite ute hos Niklas pappa.
 
Grill såklart!
 
Slapparns pöjk.
 
x2
 
Och lite gos med Bellabus också.
 
Häftigaste hilmmeln med Bästa kusin Elin.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mysig dag!
 
Kalajs, firande av min faster. Självklart ska flaggan hissas.
 
Altanhäng, vissa har helt enkelt stilen.
 
 
Åååh Niklas hittade min älskade tröja som har varit borta ett halvår eller ngt..Glad tjej!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0