Håll i er!

Nu får ni hålla i er alla Kristinehamnare för nu kommer vi/jag heeeeeeeem!!!! 5 dagar kommer jag iaf få härja runt innan det blir tillbaka upp till Stockholm igen.

Sitter i bilen på väg hem just för tillfället och ska dumpa av våra grejer hemma hos Niklas syster och sambo innan det blir hem till mamma och pappa och äta lite grillat och träffa Hela familjen för en gångs skull! Ska bli väldigt mysigt! Min bror Niclas har jag inte träffats på flera månader tror jag för dom senaste gångerna som jag har varit hemma har vi lyckats missa varandra, men alla andra har jag minsann träffat, så det ska bli kul. Och lille Loke ska bli kul att träffa så klart, man kan aldrig träffa honom för mycket, han växer ju så otroligt fort och det har hänt massor från gång till gång som jag träffar honom.

Nu ser jag fram emot en fin vecka med fina människor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0